De vlucht (het vervolg) en de aankomst in Vietnam.

3 juli 2015 - Tân Bình, Vietnam

Op abu dhabi zijn we overgestapt. Dit is een groot en druk vliegveld wat vooral nog in aanbouw is. Nu was het er erg druk. We moesten twee uurtjes wachten en er was niet heel veel te beleven maar we konden even de benen strekken.

De volgende vlucht zaten we met ons vijfen naast elkaar op de laatste rij en beenruimte was er (ook nu) genoeg. we hebben ook nu eer lekker filmpjes gekeken, spelletjes gespeeld, gegeten en gedronken en een beetje geslapen.

Op het vliegveld in Ho Chi Minh City moesten we eerst ons visum regelen. We hadden er voor gezorgd dat we als 1 van de eersten in de rij stonden zodat we niet heel lang hoeften te wachten. Klein probleempje was dat we te weinig contant geld hadden en we pas na de douane konden pinnen. Met wat regelwerk en wat vertraging is het gelukt.

Buiten gekomen, eerst nog wat eten in de burger king en toen met de taxi van vinasun naar liem's house (ons hotel). Nog even zoeken en bellen en toen waren we er om een uur of 10 in de avond.

Van 12 tot 2 in de nacht hebben we zonder Jeffrey nog een beetje de buurt verkend en ook nog wat gegeten.